Teknoloji

General Motors başkanı Mark Reuss’a göre rakiplerin EV’lerle yaptığı 5 hata

General Motors’un lideri Mark Reuss, piyasadaki elektrikli araç sayısı arttıkça, otomobiller ve otomobil üreticilerinin içten yanmalı motorları terk ederek nasıl kârlı kalabilecekleri hakkında pek çok yanlış kanı olduğunu söylüyor.

GM, filosunu elektriklendirmek için milyarlarca dolar harcayarak ve fosil yakıt emisyonlarından arınmış bir gelecek vaat ederek kendisini elektrikli araçların başkanı olarak konumlandırmak istiyor. Ama Reuss Tesla, RivianVe berrakABD gibi şirketlerle rekabet eden eski bir otomobil şirketi olmanın hem tüketiciler hem de sektör uzmanları arasında kafa karışıklığı yaratabileceğini söylüyor ve Insider ile yaptığı bir röportajda okuyucuları bu yanlış anlamaların bazıları konusunda aydınlatmaya çalışıyor.

Bazı otomobil üreticileri elektrikli araçlara geçiş sürecinde melezleri köprü olarak kullanır . Örneğin Toyota, hibrit araçlara büyük yatırım yaptı ve şubeden gelen şüphelerle karşılaştı.

Şirketler geçiş için hibrit araçlara ihtiyaç duymuyor

Yatırımımızı hibritlerle sulandırmayacağız” diyor ve otomobil üreticisinin KONUT işinin 2025’ten önce karlı bir işe dönüşmesini beklediğini ekliyor. GM, en yeni hibriti Chevrolet Volt2019’da üretimi durdurdu.

EV ve içten yanmalı araçlar için ayrı bölümler gerekli midir?

Reuss ayrıca geleneksel içten yanmalı motorların ve elektrik motorlarının bir arada var olduğuna olan inancından da bahsediyor. GM’nin komşusu ve rakibi Ford kısa süre önce içten yanmalı motorlar ve EV’ler bölümlerini ayırmaya ve bağımsız olarak çalışmaya devam etmeye karar verdi.

Chevrolet Equinox EV

Elektrik altyapısı yeterli mi?

Reuss’un belirttiği bir başka nokta da, birçok kişinin eskiyen elektrik altyapısının şarjlı araba akülerini kaldıramayacağından endişe etmesiydi. Reuss, GM ve tümen salaklarının güç depolama ve araçtan şebekeye güç paylaşım teknolojisi ile bu sorunu çözmek için şimdiden çalıştıklarını söylüyor. GM tarafına bakıldığında, bu GM Energy adlı yeni bir bölüm tarafından yönetiliyor.ve Reuss, yoğun saatlerde kullanılmayan enerjiyi elektrik şebekesine geri göndermek için tasarlanmış bir eser sunacaklarını söylüyor.

İnsanlar ‘Şebekenin EV’leri Desteklemesinin Bir Yolu Yok’ Diyordedi ve ekledi: “ Hayır, bu doğru değil.

Şarj etme ve sürüş deneyimleri aynı şekilde ele alınmamalıdır.

Reuss, sürücüleri yalnızca elektrikli araçları şarj etme deneyimlerine göre derecelendirmenin rahatsız edici olabileceğini söyledi. Plug-in altyapısının daha fazla geliştirilmesi gerektiğini kabul ederken, GM’nin EV’lerini tam şarjlı bir yakıt aracı kadar uzun süre gidebilecek bir biçimde ürettiğini söyledi.

Reuss, şarj şirketleri gibi ortaklıklar yoluyla sürüş deneyimine odaklanılması gerektiğini düşünüyor.

Şarj sektörü geleceğini arıyor

EV şarj endüstrisi büyük bir hızla büyürken, birçok yeni gelen zorluk yaşıyor. Önümüzdeki yıllarda şirketlerin birleşerek birbirini satın alması bekleniyor ve bazıları bunun KONUT sürücüleri için kötü olacağını düşünüyor. Ancak Reuss, sonuçların mutlaka korkunç olması gerekmediğini belirtiyor. Birleşmeler ve satın almalar hakkında yeniden değerlendirme Bunun sağlıksız olduğunu düşünmüyorumdiyor ve ekliyor: “ Herkes bu şekilde para kazanamamalı. Bu yüzden ortaklıkların çok ama çok iyi olabileceğini düşünüyorum. Bunun farkına varan ve parayı insanlar için doğru yere yatıranlar bundan faydalanacaktır.

habergerger.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu